LECŢIA DE CREATIVITATE: Cuvintele ca imagini

S-a născut la Seul, a crescut la Sao Paolo, a studiat la New York, unde a şi lucrat o vreme, pentru ca acum să stea la Palo Alto, angajat pe post de Creative Director la Facebook. Mai înainte lucrase la Google, pe o poziţie similară, iar şi mai înainte la Saatchi & Saatchi. În timpul liber, şi doar în timpul liber😀, mai face una-alta pentru Nike, Jaguar, Coca-Cola, Samsung sau Haineken şi Canon.

E un artist în vogă, face prezentări trăsnet, are proiecte care te lasă cu gura căscată, mai scrie şi cărţi… Ilustraţiile sale pentru “New York Times” sunt veritabile evenimente editoriale. În fine, Ji Lee e un tip cu nume comun, dar cu o imaginaţie cu totul şi cu totul ieşită din comun.

L-am descoperit cu seria sa “Word as Image”, o veritabilă lecţie de creativitate, mai cu seamă pentru copywriterii şi designerii de identitate. Mai jos, un film care colează execuţiile sale pe această temă.

Şi câteva execuţii statice.

Iar pentru cine a ajuns până aici, două dintre lucrările lui Ji Lee pentru “New York Times”.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s