INFOGRAFIE: Diario “SPORT” despre faţa nevăzută a unei mari echipe

Ca în fiecare vară, asemeni marilor echipe ale Europei care au revoluţionat fotbalul-marketing, FC Barcelona a început alaltăieri un veritabil tur de forţă presărat cu meciuri amicale din Germania până în Statele Unite ale Americii. Cu trei Ligi ale Campionilor în vitrină în ultimii 5 ani, Barcelona are o cotă fantastică, încasând milioane de euro de pe urma fiecărui meci jucat în “pretemporada”. Acum se reglează strategiile de marketing, acum se aruncă pe piaţă noile tricouri, totul după un desfăşurător perfect pus la punct. Mult-aşteptata apariţie în negru a Barcelonei, în noul echipament de rezervă care se anunţă a fi marea revelaţie a sezonului pentru o echipă care nu a mai jucat niciodată în istorie în această culoare, a fost posticipată pentru unul dintre jocurile din America, şi nu va fi bifată la Audi Cup din Munchen, competiţie care se încheie azi cu meciul dintre Bayern şi campioana Europei.

Diario “SPORT” din Barcelona prezintă azi într-o infografie de excepţie ce stă în spatele unui astfel de mega-turneu al unei mari echipe. 135 de persoane fac parte din delegaţia care e însoţită de materiale şi echipamente a căror greutate depăşeşte 1.600 de kilograme. O introspecţie pasionantă în viaţa Barcelonei, pe care vă invit să o descoperiţi în imaginea de mai sus.

Advertisements

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s