UPDATE: Titlul a murit! Trăiască teaserul!

Revin asupra subiectului maltratării ideii de titlu în presa online. Şi nu pentru că aş fi făcut din asta o obsesie – am spus ce am avut de spus în postarea respectivă – ci pentru că am dat azi peste ilustrarea perfectă a ceea ce încercam eu să demonstrez acolo.

Aveţi mai sus “titlul” ştirii. Dacă sunteţi răpiţi de estetica teaser-ului, veţi da, după click-ul de rigoare, peste un text de opt fraze. Primele două nu au legătură cu ştirea. Următoarea are legătură cu ştirea, dar e generică. Următoarele două repetă, într-un citat, informaţia din fraza precedentă. A şasea frază justifică ideea materialului, iar a şaptea, fraza-cheie, începe cu un “cel mai probabil…” şi dă numele omului a cărui identitate ne fusese ascunsă în titlu. Mai urmează o frază în care e precizat salariul jucătorului misterios. Şi gata, aţi scăpat!😀

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s