2010: anul pe care îl voi înţelege în alt an

Un an ciudat şi amestecat, pe care l-am început în Cotroceni şi îl termin în Militari. Cu metroul nu faci decât două staţii – e şi aici metafora a cât de repede poţi străbate două extreme!

Un an pe care l-am început ca manager şi îl termin ca freelancer – cuvântul acela care, vorba unui amic din presă, în România se traduce mai degrabă prin “şomer”. Nu şi în cazul meu, din fericire…

Primul an după 2004 în care n-am părăsit România, dar şi anul în care am redescoperit-o cum nu mi-aş fi imaginat vreodată.

Anul în care, culmea, am citit cel mai mult şi am şi scris cel mai mult după momentul în care am devenit adjunct la “Monitorul de Cluj”.

Anul în care m-am relaxat cel mai mult şi anul în care m-am stresat cel mai mult.

Un an terapeutic, la propriu şi la figurat, după mulţi ani de încercări maladive.

Iarăşi ciudat, anul în care am câştigat cel mai mult în raport cu volumul de muncă prestată.

Anul în care am descoperit cu adevărat singurătatea şi anul în care mi s-a revelat cu adevărat prietenia.

Anul în care am învăţat Bucureştiul şi în care m-am simţit, prima oară, turist la Cluj.

Anul în care am înţeles că a iubi înseamnă a nu pretinde nimic în schimb.

Anul în care am fost cel mai aproape de a ieşi din presă şi anul în care am revenit la reportaj.

Anul în care puteam deveni foarte bogat, dar în care am preferat să fiu onest faţă de oamenii mei. Asta nu mi-a adus prea mulţi bani, desigur, dar mi-a adus şansa de a descoperi oameni care gândesc viaţa la fel ca mine.

Anul în care am văzut cât de mult mai am de muncă pentru a fi cu adevărat bun.

Anul în care am învăţat să spun “Mulţumesc!”.

Un an cu multe revelaţii şi cu multe plusuri care poate acum nu mi se par atât de importante pe cât sunt, de fapt. Anul în care am renunţat la precauţii, anul în care am riscat cel mai mult. Cu ce folos? Asta voi înţelege, probabil, în alt an.

Sunt mulţi celor cărora le mulţumesc pentru ce au însemnat pentru mine anul acesta. O să le-o spun personal.

7 Comments

  1. Sa ai un an pe gustul tau Cip! Felicitari pentru coloana vertebrala si pentru ouale de a alege ce-ti place! Toate cele bune!

    • La fel si tie, Cip! Si felicitarile, si urarile 🙂

  2. an nou fericit!!!

    • La fel si tie, Tibi! Si mersi de nominalizarea de pe blogul tau 🙂

  3. pentru chestia cu revenitul la reportaj ma bucur enorm. intotdeauna am zis ca esti un reporter de exceptie. la multi ani, bine te re-citesc in 2011!

    • Mersi mult, Victor! Mult succes si tie cu blogul si La Multi Ani!

      • 🙂 ura! si mai da cate un semn de viata.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

