TALENTED MR. RUS (LEE): Cum voi rămâne eu în istoria presei clujene :D

"Talentatul" Ciprian Rus, la lansarea cărţii, alături de autor, Tiberiu Fărcaş, şi de colega Mădălina Prundea

Invitat din timp de autor să vorbesc la lansarea, în cadrul Târgului Gaudeamus, a cărţii lui Tiberiu Fărcaş  “Colosul cu picioare de hârtie – o istorie subiectivă şi ilustrată a presei scrise din Cluj-Napoca, 1989-2010”, am pus, c-aşa se face, mâna pe volum şi-am început să citesc. Cu metodă.

Adică am început cu ziarele şi asociaţiile de media pe la care am trecut eu şi unde puteam analiza mai obiectiv (?! :)) raportul dintre ce se întâmplase atunci şi acolo şi ceea ce surprinsese Tibi în carte. Prin urmare, un demers absolut analitic, deloc narcisist😀.

Numai că tot citind despre “Monitorul de Cluj”, “Sport 80″/”Sport Cluj”, “Avertisment de NV” şi Asociaţia Profesioniştilor de Presa Cluj sau despre corespondenţii presei centrale (“Curentul” şi “Sport Total”, cazul meu) sau despre premiile şi nominalizările oamenilor din presa clujeană la importante concursuri (Clubul Român de Presă şi Premiile “Ioan Chirilă” la mine), am dat, inevitabil, şi peste propria-mi persoană.

Las pe alţii să aprecieze dacă e vorba de calităţile mele sau dacă, pur şi simplu, se repetă Fărcaş, cert e că aşa am intrat eu în istoria presei clujene: în trei din cele patru menţionări calificative ale autorului sunt “ziarist foarte talentat” (când intru în echipa “Monitorului”), “talentat autor de reportaje, nominalizat la Premiile Clubului Român de Presă” (când devin redactor-şef la “Monitorul”), apoi “talentat jurnalist” (când Zoli Cantor şi Cătălin Berindean îmi propun să mă implic în proiectul “Sport 80”). În a patra menţionare sunt “mentor” (înainte să plec spre Bucureşti).

Cam asta e istoria. Crudă cu unii, generoasă (în epitete) cu alţii😀. De-acum, la cât de talentat sunt, tot ce-mi mai pot dori e să nu mor speranţă🙂. Doamne ajută!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

