LECŢIA DE MANAGEMENT: Cum se organizează un concert mare

Au multe cusururi managerii români, iar unul dintre cele faptul că nu comunică. Iar când o fac amestecă truisme de reviste glossy cu lemnărie de PR de nu mai înţelege nimeni despre ce e vorba în business-ul lor.

Sunt puţini cei care îşi împărtăşesc cu francheţe experienţele de afaceri, cu bune şi cu rele, cu învăţămintele lor, în definitiv. Dintre cei din lumea noastră, Tolo, Stanca şi Alexa ştiu să o facă. Sigur că asta e şi o chestiune de branding, dar e şi o chestiune de transparenţă care face bine mediul de afaceri înainte de toate. Şi care mai înlătură din ignoranţa sfătoasă a celor care stau pe margine şi bagă de seamă fără să aibă habar despre ce vorbesc.

Liviu Alexa face acest exerciţiu de transparenţă de când îl ştiu şi o face şi acum, după prima sa experienţă în organizarea de mari evenimente. Detaliile (vezi aici şi aici) din culisele organizării concertului Iron Maiden la Cluj conturează imaginea unei pieţe confuze, dar dau şi reperele care te pot ajuta să o scoţi la capăt. Pentru cine ştie să citească printre rânduri, lectura debriefing-ului lui Liviu este încă şi mai interesantă :).

Advertisements

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s