“Diario de Sao Paolo”: nu ştim cum va arăta ziarul viitorului, deci preferăm să facem ziarul prezentului :)

Prezentul presei este viitorul presei, asta spune mesajul relansării celui mai important ziar din Sao Paolo, Brazilia.

E în febrilitatea căutărilor din universul media al ultimilor ani o nefirească forţare a viitorului. Provocarea, speculativă aproape, a inovaţiei – ideală în laboratoarele de cercetare media – are marele risc de a rupe instituţiile de presă de fondul crizei lor de legitimitate, în detrimentul unor forme, care, la fel ca în modă, ţin de primăvara până toamna.

Proaspăt relansat având în spate know-how-ul celor de la Innovation, noul “Diario de Sao Paolo” vine cu un mesaj ferm: “Nu ştim cum va arăta ziarul viitorului, deci preferăm să facem ziarul prezentului” :). E un mesaj care, dincolo de sofisme, spune un lucru de bun simţ: prezentul presei e, până una-alta, viitorul presei.

Pentru cei care s-au plictisit de reclamele triumfaliste ale “Adevărului”, încă una dintre noile reclame, haioase :D, la “Diario de Sao Paolo”.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s