Operaţiunea “Sunkirk”

Soluţii în loc de întrebări. O idee despre viitorul presei marca “The Sun”.

În timp ce concurenţa se întreabă încă, de pe prima pagină, cum s-a ajuns în Marea Britanie la haosul de după erupţia vulcanului islandez, “The Sun” a pus în mişcare o excepţională campanie de marketing. A închiriat mai multe autocare şi le-a trimis în Spania pentru a aduce în ţară 300 de britanici blocaţi acolo în contextul blocajului aerian!

A pune întrebări – adesea retorice în condiţiile lipsei de reacţie a autorităţilor – şi a înregistra şi reproduce răspunsuri – cel mai adesea previzibile şi evazive – pur şi simplu nu mai e de ajuns. Cititorii au nevoie de dezvăluiri, de dedesubturi, de răspunsuri, de atitudine. Şi, la limită, de acţiune. Operaţiunea “Sunkirk” face mai mult decât o mie de spoturi cu cât de bine stă ziarul la tiraj şi readership.

Altfel, întrebarea celor de la “The Daily Telegraph” era chiar bună :D.

Advertisements

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s